Service & ondersteuning

De Maro is niet zomaar een banketbakkerij. Het zijn de service en ondersteuning er omheen die ons uniek maken. 

Kwaliteit waarborgen

Het grootste gedeelte van onze dagverse producten en bake-off beslag wordt geleverd aan supermarkten en retail groothandels. De bake-off producten worden ter plaatste afgebakken om te allen tijden verse producten te kunnen aanbieden. 

Wij vinden het belangrijk dat ook deze producten voldoen aan onze kwaliteitsstandaard en daarom perfect afgebakken worden. Daarnaast willen wij dat onze klanten op de hoogte zijn van ons complete assortiment en alle mogelijkheden, zodat zij hun klanten ook goed kunnen informeren. 

Eigen opleidingscentrum

De Maro biedt daarom uitgebreide mogelijkheden voor het trainen en opleiden van iedereen die met onze (bake-off) producten werkt. Wij verzorgen onder andere: 

  • Trainingen in het afbakken van onze producten
  • Productpresentaties
  • Productdemonstraties
  • Theorielessen
  • Praktijklessen
  • Workshops
  • Teambuilding-activiteiten

Trainingen en demonstraties kunnen plaatsvinden op locatie bij de klant of in ons eigen trainingscentrum in Berkel Enschot. Hier hebben wij niet alleen een ruime cursusruimte tot onze beschikking, maar ook een complete proefbakkerij.