Over ons

 

De Maro is niet zomaar een banketbakkerij. De Maro biedt een hoogwaardig assortiment ambachtelijke banketproducten voor retail, horeca en groothandel. Daarnaast bieden we u complete ondersteuning, bijvoorbeeld door het geven van trainingen en demonstraties, en innoveren we door actief aan productontwikkeling te doen. 

Onze slogan is niet voor niets: "Tradition with Ambition". 

De Maro is in het bezit van het prestigeuze keurmerk BRC AA+, IFS en het SKAL-keurmerk. Doet u zaken met ons, dan weet u dat u kunt rekenen op kwaliteit en op een betrouwbare partner. 

Historie

Historie

 

In 1937 richtte Marinus Roodklif bakkerij 'De Maro' op aan de Gasthuisstraat in Tilburg. In 1967 werd het bedrijf overgenomen door zoon Gerard die de "witte eierkoeken" van de Maro in Tilburg en omstreken tot een begrip maakte.

Anno 2016 is De Maro uitgegroeid tot één van de grootste banketbakkerijen van Nederland en worden dagelijks duizenden eierkoeken en andere banketproducten gedistribueerd naar retailklanten, groothandels en horeca in binnen- en buitenland.

Lees meer

Certificeringen

Certificeringen

 

Kwaliteit en voedselveiligheid zijn belangrijke normen in ons bedrijf. Dankzij onze moderne faciliteiten en continue innovatie kunnen wij ruimschoots te voldoen aan de hedendaagse eisen op het gebied van voedselproductie en hygiëne.

Wij zijn trots dat onze inspanningen hiervoor zijn erkend en dat wij de prestigieuze certificering BRC AA+ en IFS higher level  mogen voeren. Daarnaast is De Maro ook UTZ gecertificeerd en Skal gecertificeerd voor biologische producten. 

Lees meer

Bart Snijders
Bart Snijders
Eigenaar
Bernard Sterk
Bernard Sterk
Bedrijfsleider
Inge van Delft
Inge van Delft
QA manager
Jan Mathijssen
Jan Mathijssen
Productontwikkelaar
Sytze Kempenaar
Sytze Kempenaar
Research & Development
John Goes
John Goes
Sales Manager

Medewerkers

 

In 1995 is Bart Snijders de eerste vaste medewerker bij De Maro. Inmiddels is hij eigenaar en leidt hij een team van meer dan 20 medewerkers, waaronder administratieve medewerkers, bakkers, inpakkers en chauffers. 

Met enkele van onze medewerkers heeft u misschien regelmatig contact. Nieuwsgierig hoe zij eruit zien? U vindt hun foto's hiernaast. 

Service & ondersteuning

Service & ondersteuning

 

De Maro is niet zomaar een banketbakkerij. Het zijn de service en ondersteuning er omheen die ons uniek maken. 

Het begint natuurlijk met het maken van kwaliteitsproducten. Maar wij vinden het minstens zo belangrijk dat onze klanten een goed gevoel krijgen bij onze producten en weten hoe ze deze het best kunnen bereiden. Daarom besteden wij veel aandacht aan trainingen, productpresentaties en demonstraties. 

Deze kunnen op locatie bij de klant plaatsvinden of in ons eigen trainingscentrum in Berkel Enschot. 

Lees meer

Social media

Social media

 

Omdat wij steeds bezig zijn met productontwikkeling kunnen wij regelmatig nieuwe producten en concepten op de markt brengen. Ook vinden wij het belangrijk onze klanten te ondersteunen met bijvoorbeeld workshops en demonstraties; ook daarvoor verzinnen wij steeds nieuwe mogelijkheden. 

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws en ontwikkelingen van De Maro? Volg ons dan op Facebook. Zo leest u belangrijke mededelingen als eerste.